28 sierpnia 2016

Wakacje! (Wcale nie miałam ich od trzech miesięcy).



Czołem kochani

Ogłaszam Wielką Przerwę Wakacyjną! 


Powinnam to zrobić wieki temu, bo musieliście przeze mnie siedzieć bez żadnego słówka z mojej strony, ale naprawdę, dopiero dzisiaj mam chwilkę by się ogarnąć.

Teoretycznie mam wakacje od trzech miesięcy, ale co to za wakacje, gdy się chodzi do pracy?
Poza tym, szukałam mieszkania w Poznaniu, współlokatorki do pokoju w Poznaniu, robiłam prawo jazdy, planowałam wyjazd w Pieniny i wyjazd do Wrocławia.

Zdążyłam też być w Ustce, Olsztynie, Krakowie, w Toruniu ze trzy razy i w Poznaniu trzy razy.
Uwierzcie mi, naprawdę jestem nieeeco zajęta :D

Udało mi się znaleźć współlokatorkę, mam już prawie na 100% załatwione mieszkanie w Poznaniu (jeszcze o tym kiedyś napiszę!), wyjazd w Pieniny za tydzień (ostatnie przygotowania), prawo jazdy unieruchomi mnie na prawie cały wrzesień (nie pojadę na Kopernikon :CC), do Wrocławia jadę jutro.

Będę we Wrocku na koncercie Sabatonu i Huntera, wiecie, spełniam marzenia i takie tam, plus 8h w pociągu na przemyślenie swojego życia (oczywiście na korytarzu, nie na miejscówce).
Zamierzam też przejść się po co ciekawszych miejscach, co nie znaczy, że po zabytkach najbardziej znanych. Jeżeli ktoś jedzie na koncert, albo będzie akurat w mieście, to może rozpocząć na mnie polowanie :D Łatwo mnie poznać- wysoka okularnica w warkoczykach plus koszulka Huntera z Hellwood i szorty w dinozaury. Często kapelusz. Nie bójcie się zagadać :D

Wielka Przerwa Wakacyjna zakończy się, gdy wrócę 10 września z gór. Wcześniej możecie liczyć tylko na jakiś mały Absurdalnik. Oczywiście postaram się zdać relacje z moich wojaży oraz podsumować te najdłuższe w życiu wakacje (w czasie których ciągle brak mi czasu żeby doszyć poszewkę na poduszkę do końca).

See you!
Hipis


PS. Oczywiście zachęcam do polajkowania profilu bloga na fb- żebyście od razu zauważyli, że wróciłam i poleciałam z nowymi postami :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz